Felanmälan

Din bostad och din trivsel är viktig för oss! Därför kan du som bor i ett hus från SmålandsVillan lägga in eventuella felanmälningar av din bostad på den här sidan och du får även lite tips om hur du kan göra när det gäller NIBE och Boschs produkter.

Läs detta först!

Har du läst drift- och skötselpärmen?

Många vanliga problem avhjälps med informationen i drift- och skötselpärmen som du fick när du flyttade in ditt hus. Du har fått informationen antingen som en tryckt pärm eller på ett usb-minne.

När gjorde du slutbesiktning av ditt hus?

Bor du i ett hus med mer än fem år sedan slutbesiktning hanteras ditt ärende av Gar-Bo. Klicka här för att göra en felanmälan hos Gar-Bo.

Gäller ditt ärende värmepump?

Support och frågor angående värmepump hanteras av vår leverantör NIBE. Du har tre års garanti på din värmepump fr.o.m slutbesiktningsdatum. Klicka här för att hitta svar på många frågor och mer information om support hos NIBE.

Gäller ditt ärende vitvaror?

Support och frågor angående vitvaror hanteras av vår leverantör Bosch. Du har två års garanti fr.o.m slutbesiktningsdatum på dina vitvaror från Bosch. Klicka här för att hitta tips och tricks, felsökning, bruksanvisningar etc hos Bosch.

Har du läst ovan men vill göra en felanmälan till SmålandsVillan?

Har du läst ovan men vill göra en felanmälan till SmålandsVillan? Då fyller du i formuläret nedan. Du kan vänta dig svar från en medarbetare på SmålandsVillan inom tre arbetsdagar om hur vi går vidare med ditt ärende. Vi kommer att återkomma till dig på arbetsdagar från kl 08:00 till kl 16:30.

Observera att bilderna du laddar upp kan vara maximalt 10 mb. Vi rekommenderar att du inte använder Internet Explorer då den webbläsaren kan skapa problem med formuläret. 

Felanmälan

Om du har ditt avtalsnummer är vi tacksamma om du skickar med det för att underlätta hanteringen av ditt ärende.