Vi vill veta vad du tycker

När vi planerar, designar, bygger och säljer våra hus tänker vi hela tiden på samma sak. På dig. Att uppfylla husdrömmar är ett hedersuppdrag, och inget slår glädjen vi känner när din dröm blir sann.

För att veta att vi är på rätt väg mäter vi hela tiden våra prestationer enligt NKI (nöjd kund-index). Och vi vill veta allt: både det som vi gjort bra, och vad vi kan göra bättre. Vi lär oss av allt vi får in, och det har gett resultat. SmålandsVillans kunder har varit nöjdare än genomsnittet i branschen i flera års tid nu.

Men vi nöjer oss inte för det. Att bygga relationer med nöjda kunder är ett lagarbete där säljare, arkitekt, projektledare, kund- och entreprenadsupport jobbar tillsammans för att allt ska bli både rätt och bra för dig som kund. Därför jobbar vi målmedvetet på, för att hela tiden bli bättre.

Att vi på SmålandsVillan är en del av OBOS ger oss också en fördel, eftersom även våra kunder kan bli OBOS-medlemmar och dra nytta av medlemskapets alla förmåner. Från förtur till hus och tomter till rabatter och erbjudanden på både nytta och nöje – och extra ekonomisk trygghet i bostadsaffären. Grundtanken i hela OBOS-koncernen är att vi bygger för våra medlemmar, därför ska det också löna sig att gå med.

Kanske sitter du just nu och funderar på vilken husleverantör du ska välja? Ta en titt bland våra kundberättelser, och läs vad andra tycker. Och kom ihåg: vi kan inte göra vårt bästa utan alla våra husbyggare. Därför vill vi be dig som blir kund hos oss om en tjänst: fyll i enkäten du får när du flyttat in så noga som möjligt. Både ris och ros är lika välkommet. Alla svar är anonyma, och vi använder ett oberoende marknadsinstitut för analys av kommentarer och betyg.

Självklart hoppas vi också att du, när som helst, säger till om något inte blev som du tänkt dig. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss!

Hej!

Vi kan hjälpa dig bättre om du berättar för oss i vilken kommun du vill bygga.